Alla inlägg den 7 maj 2013

Av zusszuss - 7 maj 2013 16:21

Dom två första dagarna på denna diet, igår och idag, är väldigt tuffa då vi bara får äta 1kg bananer per dag, inget annat. Vi får även dricka kaffe och vatten.

Igår kväll skrek min mage efter något gott, jag var inte hungrig utan jag hade bara ett sådant sug efter någonting....

Valde istället att gå och lägga mig.


Dagen har än så länge gått bra, fastän jag suttit på utbildning hela förmiddagen (Arbetsmiljöutbildning) och sedan varit till tandläkaren, men får väl se framåt kvällen...


Det kommer nog kännas ännu tuffare framöver eftersom jag skadat knäet, så jag är sjukskriven från jobbet och ska helst bara vila och göra lite benövningar liggandes, och då när man har lite att göra brukar det oftast vara så lätt att bara stoppa i sig någonting gott.

 

Presentation

Zuss kallas jag och bor i en liten by i norrland. Jag jobbar som undersköterska på ett boende för funktionshindrade. Nu ska jag försöka börja att blogga och skriva lite om mitt liv och allt runtomkring. Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards